• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Booest

Travel & Lifestyle

  • Home
  • Bedrijf starten
  • Business
    • Bloggen
      • Blogging tools
      • Fotografie
      • Video
      • Podcasts
      • Social Media
        • Facebook
        • Instagram
    • Branding
    • Business Mindset
    • Netwerkmarketing
    • Website
  • Lifestyle en Trends
    • Travel
  • Blog
  • Over Booest

mei 8, 2013
Bedrijf starten· Blog· Website

Goede bedrijfsnaam kiezen: 7 beste opties

een goede bedrijfsnaam kiezen Booest.nl
Een goede bedrijfsnaam kiezen of een merknaam verzinnen bij de start van jouw eigen bedrijf of webshop is best lastig!
In deze blog geef ik je de 7 beste opties en geeft Joris je onmisbare tips in een webinar.

Een goede bedrijfsnaam kiezen

Bij winkels of een café is het makkelijker, dan een naam voor bijvoorbeeld een therapiepraktijk.
Café de Zwarte Hond blijft wel hangen en of Slagerij Jansen.
Het is duidelijk wat je er kunt halen.

Bij een therapiepraktijk wordt het lastiger.

Je kunt iets willekeurigs kiezen, maar de kans is kleiner dat mensen de naam herkennen of onthouden.

Joris deelt onmisbare tips voor je eigen bedrijfsnaam

Tijdens het online seminar ‘Kiezen voor Groei’ interviewden wij Joris Visser van Bureau Sculptaal.
In zijn ontwerpen hebben logica en ratio een grote rol en streeft hij naar waarheid en exactheid in concept, vorm, betekenis en productiemethode.
Evenwel zoekt hij naar vernieuwing en originaliteit, is niet vies van humor en speelt met de grenzen van bestaande regels en kaders.
In dit interview deelt hij onmisbare tips voor de keuze van je bedrijfsnaam.

Geen tijd om de video te bekijken?
Luisteren kan ook.
Klik op de button hieronder om te luisteren naar het interview van Joris:
https://booest-00ef.wp1.site/wp-content/uploads/2013/11/Interview-Joris.mp3

 

Zichtbaarheid van jouw bedrijf

Je bedrijfsnaam is een van de pijlers voor de verbetering van de zichtbaarheid van jouw bedrijf.
Naar onze mening zijn er zeven belangrijke opties. Ze hebben geen volgorde van belangrijkheid.

De 7 belangrijkste opties voor een goede bedrijfsnaam

  • Optie 1: Gebruik jouw eigen naam als bedrijfsnaam
  • Optie 2: Maak gebruik van een bestaand woord of vreemd woord
  • Optie 3: Noem het resultaat
  • Optie 4: Noem de huidige situatie die opgelost dient te worden
  • Optie 5: Gebruik een Inspiratie
  • Optie 6: Houd het breed
  • Optie 7: Noem je praktijk naar je Niche

# Optie 1: Gebruik jouw eigen naam als bedrijfsnaam:

De meningen over het gebruik van de eigen naam zijn verdeeld.
In onze ogen zijn er slechtere opties dan simpelweg te gaan voor bijv. www.nicoletteboes.com.
Als er een domeinnaam beschikbaar is, kun je van je eigen naam een bedrijfsnaam maken.
Als je echt niets anders weet is deze optie een goed alternatief.
Het is echter geen topper, want er kleven wel wat nadelen aan.
Handel je al een aantal jaren onder je eigen naam en je gaat een andere bedrijfsnaam kiezen, moet je veel doen om weer bekendheid te verwerven. Als je onder dezelfde naam iets anders gaat beginnen, weten mensen in ieder geval je naam.
Een voorbeeld dat we allemaal kennen: Albert Hein of Heineken.
Als niet meteen duidelijk is wat het voor bedrijf is, dan moet het ten minste klanten nieuwsgierig maken….
Bij toekomstige overname van jouw bedrijf of webshop is het gebruik van je eigen naam niet handig.
Je kunt een volgend bedrijf dan niet meer onder jouw eigen naam opstarten.
De scheiding tussen privé en zakelijk is ook moeilijk te maken met een bedrijfsnaam die jouw eigen naam is.
Ik zie regelmatig mensen die een privé Facebookpagina hebben met dezelfde naam als hun bedrijfspagina.
Ik vind het verwarrend.
En daarnaast zijn er ook die hun persoonlijke Facebookpagina als bedrijfspagina gebruiken.
Ten eerste mag en niet, maar ten tweede, is hier dus lastig onderscheid te maken.
Je kunt als bezoeker de pagina niet liken, maar moet vrienden worden.
Dan is de kans dus groot dat je zakelijke klanten jouw privéberichten ook zien.
Je kunt dit wel voorkomen door groepen te maken en berichten slechts voor bepaalde groepen zichtbaar te maken.

# Optie 2: Maak gebruik van een bestaand woord of vreemd woord:

Soms is het lastig om te omschrijven wat jouw business is zonder gebruik te moeten maken van tientallen woorden.
Je kunt dan overwegen om een eenvoudig woord van een andere taal te kiezen of een eigen woord te maken.
Kijk naar onze eigen bedrijfsnaam Booest.
Deze is een samenstelling van onze eigen meisjesnaam Boes en het engelse Boost, waarmee we bedoelen een zetje geven, groter maken, beter maken etc..
Zo’n eenvoudig woord is makkelijk te onthouden.

# Optie 3: Noem het resultaat:

Zo’n bedrijfsnaam kan echt krachtig zijn.
Kun je het uiteindelijke resultaat wat jij de klant biedt in een paar woorden samenvatten? Een goed voorbeeld is bijv. workshopsmetgemak.nl of een voorbeeld zou kunnen zijn: Slankin7maanden.nl, of  gezonddoorgoedevoeding.nl, Nooitmeerhoofdpijn.nl .
Zo’n naam is ook goed voor de vindbaarheid door de internet zoekmachines.

Zoals wij het zien is het beste dat je voor je bedrijf een eenvoudige, goed te onthouden bedrijfsnaam kiest.
Als niet meteen duidelijk is wat het voor bedrijf is, dan moet de naam ten minste klanten nieuwsgierig maken.

#Optie 4: Noem de huidige situatie die opgelost dient te worden:

Een voorbeeld hiervan kan zijn: Overgewicht.nl of GeenExamenstress.nl.
Hier is duidelijk waar dit bedrijf of deze instelling zich mee bezig houdt.
De naam is te gebruiken als zoekwoord en dat is goed voor de zoekmachines.

# Optie 5: Gebruik een Inspiratie:

GetClientsNow is er zo een of DeWegNaarSucces.nl.
De naam heeft een belofte in zich en is daardoor aantrekkelijk en blijft goed bij potentiële klanten hangen.

# Optie 6: Houd het breed:

Het is niet altijd de meest creatieve bedrijfsnaam, maar ze is vaak wel duidelijk en makkelijk te begrijpen.
Hendriksen Massage bijvoorbeeld.
Het zegt niets over de resultaten of wat voor soort massages er aangeboden worden, maar wel dat er massage gegeven wordt.
In dit geval is het gebruik van voor en achternaam in combinatie met het soort therapie nog het meest onderscheidend. Zorg er wel voor dat je de activiteiten of producten die je hebt kunt uitbreiden. Bijv. Janssen Stoelmassages zou je weleens kunnen beperken als je ook andere soorten massages gaat aanbieden.

Optie #7: Noem je praktijk naar je Niche:

Als je een een product hebt waarvoor honderden toepassingen zijn, zoals massage, zul je meer klanten aantrekken als je kiest voor een specifieke doelgroep.
De klant weet meteen waarom hij bij jou moet zijn. De KinderFysiotherapeut, Gezond Lijf voor veertigers, Massage voor werknemers.

Nog een paar tips, bij de keuze van je bedrijfsnaam

Wij zien de prachtigste namen voor bijvoorbeeld therapiepraktijken voorbij komen.
Er zit vaak een hele filosofie achter.
Ze zijn helaas vaak zo moeilijk dat ze niet makkelijk te onthouden zijn.

Als beelddenkers hebben wij, Nicolette en Désirée, erg veel moeite met het onthouden van namen waar we geen beeld bij hebben.
En zo hebben dat veel mensen.

Praktijk Lea Boudewijn (even zelf verzonnen)  is niet onderscheidend genoeg en blijft niet hangen.
Klanten weten niet wat het voor soort praktijk is.
Praktijk Rising Sun, is nog minder onderscheidend.
De naam van de eigenaar geeft nog enige onderscheiding, Rising Sun zegt helemaal niets.

Als je in het proces zit om de naam voor je praktijk te bedenken, doe dan wat onderzoek.
Interview de klanten die je wilt gaan bedienen en kijk met welke problemen zij zitten en wat jouw oplossingen zijn voor hen. Dat kan je inspiratie geven.
Vraag ook kennissen, familieleden en de Kamer van Koophandel wat zij van jouw opties vinden.
Vraag hen dan ook eerlijk te zijn en kritisch te zijn, want daar heb jij het meeste aan.
Vraag hen of de door jou voorgestelde naam blijft hangen. Kijk ook of er geen conflicten zijn vanuit het handelsregister.

Tot slot: bedrijfsnaam controleren

De beschikbaarheid van de internet extensies, diverse sociale media netwerken en niet te vergeten de Kamer van Koophandel is van belang.

  1. Je zult een website willen met een internet extensie (url) die goed gevonden kan worden door de zoekmachines. Een url met een belangrijk zoekwoord erin is ook erg goed. Dit kan bijvoorbeeld via Mijn domein.nl. Registreer nu je domeinnaam vanaf €9,- per jaar. Mijndomein.nl de grootste hoster van Nederland. Wij werken zelf ook met dit bedrijf en het bevalt ons prima. We hebben zelfs diverse domeinen voor onszelf gereserveerd. Als je verschillende domeinen hebt en die niet wilt gebruiken en het is een goede domeinnaam, kun je hem ook altijd nog voor een leuke cent verkopen! Is jouw domein nog vrij?
  2. Bij de Kamer van Koophandel kun je kijken of de bedrijfsnaam die je in gedachten hebt al wordt gebruikt.
  3. Is jouw bedrijfsnaam nog vrij op de belangrijkste sociale netwerken? Dat kun je hier bekijken. Je krijgt een heel overzicht van social media waar je naam vrij of bezet is.

Indien jij serieus wilt werken aan het zichtbaarder maken van jouw bedrijf, kan Booest je daarbij helpen. Helemaal gratis

Laat je naam en mailadres hier achter zodat  jij deze waardevolle informatie in je mailbox krijgt.

Lees ook onze andere blogs uit de serie ‘Bedrijf starten tips’:

  • Praktijk starten tips #1: Goede bedrijfsnaam: 7 beste opties Deze starten tip lees je nu. 🙂
  • Praktijk starten tips #2: Tools voor je bedrijf
  • Praktijk starten tips #3: Wat zet je op je visitekaartje?
  • Praktijk starten tips #4: Hoe jij quotes voor jouw identiteit kunt gebruiken
  • Praktijk starten tips #5: Waarom wordt mijn website niet gevonden in Google: 8 redenen
  • Praktijk starten tips #6: Vraag jij je klanten om testimonials? 5 tips
  • Praktijk starten tips #7: Hoe kun jij als therapeut reclame maken bij bedrijven
    Praktijk starten tips #8: Moet ik ook gaan twitteren als bedrijf?
  • Praktijk starten tips #9: Overwin je angst voor marketing
  • Praktijk starten tips #10: Waarom bloggen als therapeut of (para)medicus?

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Share
Tweet
Pin19
19 Shares

10 Comments

Lees ook deze artikelen

Kerst en Winter afbeeldingen, stockfoto's en fonts om gezien te worden. #diy #ad #christmas #fonts #stockphoto #templates

Winter en Kerstafbeeldingen, fonts en foto’s om gezien te worden

Je merk aanpassen aan Kerst en Winter met super mooie kerstafbeeldingen is een goede manier om gezien te worden. Om op te vallen naast anderen. Het is nog niet te laat om hier serieus naar te kijken. Deze fantastisch mooie winter- en kerstafbeeldingen, stock photos, fonts en templates zijn super om te gebruiken voor: Social […]

Optimaal genieten met deze citytrips voor Kopenhagen. Je wilt ze eigenlijk gewoon vantevoren weten. Hoe zit het transport, wat zijn lekkere restaurants, de shops en de bezienswaardigheden. | www.booest.nl/citytrip-naar-kopenhagen-optimaal-genieten-tips

Citytrip naar Kopenhagen: optimaal genieten tips

Ga je ooit op Citytrip naar Kopenhagen , dan wil je deze tips absoluut niet missen. Wij hadden ze in ieder geval wel graag tevoren willen weten. Bij navraag bleek dat veel mensen in mijn omgeving nog nooit in Kopenhagen zijn geweest. Misschien is deze stad een beetje ondergewaardeerd? In deze blog geef ik je […]

digitale of papieren agenda

Digitale agenda of papieren agenda, einde aan het geworstel

Jarenlang ben ik aan het worstelen geweest met de keuze en het gebruik van een digitale agenda en/of een papieren agenda. Misschien herken je mijn worsteling ook wel? Ontdek mijn oplossing. Hoe ging het vroeger? Als 50+er ben ik natuurlijk opgevoed met de papieren agenda. Op de middelbare school begon je eigenlijk met het gebruik […]

Tweedehands en beschadigd maar o zo belangrijk. Het verhaal over onze kerststal en hoe tweedhands nog zoveel waarde kan hebben.

Tweedehands en beschadigd, maar zo belangrijk

Als iets kapot of beschadigd was, riepen mijn kinderen toen ze jong waren altijd: nieuwe kopen. Ikzelf ben van de generatie, dat ik eerst ga kijken of het betreffende object nog te repareren is. Dat lukt in een groot aantal gevallen nog. Ook met een beschadiging kan iets nog goed functioneren. Sterker nog: elke kerst […]

Meer berichten uit deze categorie

Previous Post: « Maak een klanten aantrekkende homepagina
Next Post: Hoe maak je een Avatar: 3 stappen »

Reader Interactions

Comments

  1. Astrid says

    10 mei 2013 at 08:29

    Leuk stuk en zeker herkenbaar.
    Een aantal jaar terug ben ik met een paar goede vrienden gaan brainstormen over een andere naam voor mijn bedrijf. Daar is toen een naam uit voortgekomen waar ik me helemaal in kan vinden en die ook voor de volle 100% dekt wat ik doe: werken aan jouw innerlijke energie. Daar een mooie woordmix van gemaakt en in het engels vertaald omdat daarmee een – voor mij – betere naam ontstond.
    Grt, Astrid

    Beantwoorden
    • Desiree Castelijn says

      10 mei 2013 at 10:12

      Dag Astrid,
      YourInnergy, het lijkt een makkelijke vondst, je moet er alleen even op komen. Met goede vondsten is dat vaak zo.
      Als ik de naam uitspreek lijkt het trouwens alsof je gelijk al rustiger wordt. Een mooie bijkomstigheid.

      Je maakt me trouwens nieuwsgierig wat de oude naam van je bedrijf was en wat je bewoog om over te gaan een nieuwe naam te laten ontspruiten.
      Groet,
      Desiree

      Beantwoorden
  2. Lucia says

    10 mei 2013 at 14:52

    Ik vind heel de mens ook best wel goed. Maar het zegt natuurlijk niet precies wat ik doe. Plan je workshop daarin tegen weer wel.

    Beantwoorden
  3. Sabrina says

    13 mei 2013 at 11:21

    helder verhaal waar ik mij volledig bij aansluit dames:-)
    Op die manier ook besloten om mijn naam zo simpel mogelijk te houden en direct het ”probleem” in de url te vermelden. Hiervoor wil men namelijk een oplossing!

    Tip aan Astrid: vermeld in jouw reply altijd je website (maak jezelf zichtbaar;-)

    Beantwoorden
    • Sabrina says

      13 mei 2013 at 11:23

      Sorry Astrid:-) Zag net dat de url niet zichtbaar wordt gemaakt in de reply dus dan heeft mijn tip weinig zin haha!

      Beantwoorden
  4. Nicolette Boes says

    13 mei 2013 at 12:09

    Hoi Dames,
    Als je op de naam van degene klikt die reageert, zie je de pagina wel. Dit is blijkbaar zo ingesteld in deze template.
    Leuke reacties van jullie, bedankt.
    Inderdaad beide sterke bedrijfsnamen!

    Beantwoorden
  5. Maarten says

    28 juli 2013 at 17:09

    Hallo dames,
    ik zou toch nog graag optie 8 willen toevoegen.

    # Optie 8: noem je niche en plaatsnaam in één.

    Dus bv http://www.kinesiologieeindhoven.nl,

    alle mensen die zoeken naar een kinesioloog in de omgeving Eindhoven komen dan naar jou toe (mits dit jou bedrijfsnaam is natuurlijk.

    Of hebben jullie daar een andere gedachte over?

    Beantwoorden
    • Desiree Castelijn says

      28 juli 2013 at 20:55

      Hallo Maarten,

      Bedankt voor je suggestie. In bepaalde gevallen kan het zeer zinvol zijn je plaatsnaam te noemen. Bijvoorbeeld als je echt regio gebonden bent. Met deze keuze leg je wel een beperking op je regio. Zou een klant voor een goede kinesioloog bereid zijn om een grotere afstand te overbruggen?

      ~Desiree

      Beantwoorden
    • Nicolette Boes says

      28 juli 2013 at 21:28

      Hoi Maarten,
      Allereerst bedankt voor het meedenken en reageren op onze blog. Leuk om te zien dat hij gelezen wordt. Interactie met je lezers is altijd prettig.
      Ik zag dat Désirée me net voor was geweest met haar antwoord.
      Aangezien we zo lekker met z’n tweeën werken, wil ik toch ook nog een duit in het zakje doen.
      Ik sluit me helemaal aan bij het antwoord van Désirée, maar wil nog wel even iets verder toelichten.
      Jouw voorbeeld vinden wij zelf niet tot de beste opties horen, omdat hierin een behandelmethode als bedrijfsnaam gekozen wordt.
      Hier zit ook een beperking in.
      Mochten er later nog andere methodes in de praktijk gebruikt gaan worden, dan dekt de naam de lading niet meer. Een niche is bijv.: kiezen voor een doelgroep en bepaalde problemen aanpakken via deze methode. Je zou denken dat je jezelf op die manier beperkt, maar het tegendeel blijkt waar. De werkelijkheid leert dat je dan klanten uit het hele land kunt krijgen.
      Wij vertellen er in ons webinar op 1 augustus ook iets over. Als je interesse hebt: we zitten al behoorlijk vol, maar er zijn nog een paar plaatsjes vrij.
      Inschrijven kan via: https://booest-00ef.wp1.site/klanten-zonder-verzekeringsvergoeding/

      Beantwoorden
  6. Joris Visser says

    17 september 2013 at 21:36

    Mocht iemand hulp nodig hebben met het bedenken van een bedrijfsnaam, dan kun je bij bureau Sculptaal terecht.

    Sorry voor de reclame, maar het leek mij hier wel op zijn plaats.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Primary Sidebar

Over mezelf

Nicolette Boes - Booest.nl
Hi, ik ben Nicolette.
Op Booest.nl en @boesmoments deel ik mijn passie voor fotografie, reizen en een gezonde, actieve lifestyle. Van inspirerende plekken en mooie momenten tot tips om fit en energiek te blijven – ik neem je graag mee in mijn wereld. Volg me voor een dagelijkse dosis inspiratie.

Lees meer

Bewaren

Bewaren

LATEN WE CONNECTEN!

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube

Volg mij op Bloglovin

LEEF, WERK EN WOON NAAR JOUW EIGEN ENERGIE TYPE

Ontdek welk energietype jij bent en leef volgens jouw waarheid

Volg Booest op Instagram

𝘕𝘪𝘤𝘰𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘉𝘰𝘦𝘴🌸 | Van reizen tot everyday life

boesmoments

Barcelona, wat laat je ons toch telkens verrassing Barcelona, wat laat je ons toch telkens verrassingen zien!!
Even weg van het toerisme in de wijk San Antoni en een stuk van El Raval, was weer zo top! Dan komt je weer eens een andere overdekte markt tegen, een standbeeld van een kat en heel veel street art!
De Ramblas oversteken en je zit op Plaça Reial, waar het wel druk was, maar waar het ondanks dat toch fijn vertoeven is. 
Let ook nog even op de inkijkjes in een paar gebouwen!!
Was je weleens in de wijk San Antoni?
#boeslife #streetsofbarcelona #santantoni #adayinbarcelona #catalunya #catalunya_turisme #catalunya_streets
Middagje Cambrils gedaan. Wat een megaleuke stad i Middagje Cambrils gedaan. Wat een megaleuke stad is dat! Het heeft eigenlijk twee gedeeltes die absoluut de moeite van een bezoek waard zijn. 
We begonnen aan het strand bij de jacht- en vissershaven. Een lekkere lunch met vis en vlees ging er wel in. Langs de vissershaven zijn we naar de vuurtoren gelopen. Met 27 graden was het heerlijk om de wind van zee te hebben.
Na een gezellig bezoek aan de winkelstraten achter de boulevard hebben we de auto gepakt om een paar kilometer verder het oude stadscentrum te bezoeken. 
Wauw die gekleurde gevels zijn zo mooi! Op elke hoek van de straat is er wel een barretje of restaurantje. Zo gezellig! 
Je ziet het wel aan de foto’s, we hebben weer genoten. 
#cambrils #cambrilsturisme #boesmoments #costadaurada #coloredhouses #enjoyspain #beachlife🌴
Een heerlijk uitstapje naar Sitges gedaan vandaag. Een heerlijk uitstapje naar Sitges gedaan vandaag. Je kunt er altijd wel een heerlijk tentje vinden om een gebakje of iets zoetigs te eten, of lekker lunchen of dineren, feesten, flaneren over de boulevard, shoppen, op het strand liggen, kortom er is altijd iets te doen. Voor mij is Sitges ook heel geschikt voor het maken van foto’s zoals je kunt zien!
Je begrijpt: ben je in de buurt, zeker bezoeken!
#sitges #sitgesanytime #sitgesexperience #catalunya_streets #boesmoments
Wat een gezellige familiedag beleefden we vandaag. Wat een gezellige familiedag beleefden we vandaag. Neef Adria had paardrijles en wij zijn gaan kijken hoe hij in een prachtige omgeving (een vallei met een heus paardenbos) ging oefenen voor een einde van het seizoen show die binnenkort plaatsvindt. Na een lekkere lunch hebben we nog even vertoefd op de buitenplaats van het gezin, met uitzicht op de berg van Heilige Montserrat. Onderweg kom je dan ook nog eens een Gaudi style decoratie bij een huis tegen. Wat wil je nog meer?!!!!
#horseriding #cataluña #penedes #livingoutside #boesmoments
Na sport en cultuur was het tijd om te gaan shoppe Na sport en cultuur was het tijd om te gaan shoppen. Het grote outlet  centrum ten noorden van Barcelona hadden we nog nooit bezocht. Het was een uur rijden, dus prima te doen. Wat hebben we onze ogen uitgekeken!!
Allereerst voelt het hier heel anders aan dan het merendeel van die outlet centers. Die zijn vaak zo nep opgezet.
Het zijn gebouwen die goed in de omgeving passen en er is voor veel schaduw gezorgd met veel groen. Mooie merken hebben ze ook!!
Het was voor ons vooral kijken, kijken, niet kopen. Niet alles was onze smaak. Of te klassiek, of veel te hip. 🤣🤣
Vooral die collectie van Philip Plein was heftig. Het merendeel van de collectie niet onze smaak, maar wel leuk om eens te bekijken. 
We hebben echt gekeken waar we zelf heel blij van zouden worden, dus het werden een jas voor hem en een tas voor haar. Die tas is een vervroegd cadeau voor mijn verjaardag deze maand. Poeh ik kreeg het er warm van!!
Ik zal hem binnenkort met jullie delen, maar wat denk je dat ik voor kleur heb gekozen?
#boeslife #shoptillyoudrop #shoppingday #outletstore #larocavillage #gucci #paulandshark
Tarragona mag nooit ontbreken als wij een vakantie Tarragona mag nooit ontbreken als wij een vakantie deze kant op hebben. 
Het is een stad die ons telkens weer doet verbazen door haar veelzijdigheid. De Romeinse resten, het modernisme, de haven en heerlijke restaurants met verse vis zo uit de haven. Weer een dag om door een ringetje te halen.
Was je weleens in Tarragona? Zo nee, aanrader!
#tarragona #catalunya_streets #catalonië #costadaurada #tarragona_imatges #boesmoments
Nadat we deze foto hadden gemaakt, realiseerde ik Nadat we deze foto hadden gemaakt, realiseerde ik me dat ik op dezelfde plek ook een aantal jaren geleden een foto maakte met die mooie rode pluimen. Het was in het jaar dat onze jongste bij ons verbleef tijdens onze vakantie hier in Calafell. Wat gaat de tijd snel!!! Vandaag is hij alweer 29 geworden🎉🎂. 
De dag na Moederdag maakte hij mij voor de tweede keer een trotse moeder!
Hidde, we zullen vandaag op je proosten hier in Spanje en tot snel!!
#boeslife #verjaardag #zoonlief #birthdayvibes #moederliefde
Zo typisch hier dat de ochtend zonnig begint en in Zo typisch hier dat de ochtend zonnig begint en in de namiddag de wind opsteekt, de wolken zich verzamelen en er wat regen valt!!
Zo ook vanmiddag. Vanmorgen hebben we lekker Padel gespeeld en na de lunch op het appartement zijn we over de boulevard gaan wandelen. Lekker in het zonnetje op het terrasje, that’s life!!! 
Hoe vind je overigens die Beagle bij zijn baasje op schoot?
#boeslife #sunnyholiday #beachlifevibes #boulevard #fittingin #fitover60
Happy Mothersday!!! Eentje uit de oude doos, omdat Happy Mothersday!!!
Eentje uit de oude doos, omdat we elkaar dit jaar niet zien met Moederdag. Mijn twee lieve zoons. Wat een fijne herinneringen aan onze trip naar Wenen! ❤️
#moederdag #boeslife #mothersday
Meer laden... Volg op Instagram

Populaire berichten & pagina’s

  • Londontip: Shoreditch, hip en happening
    Londontip: Shoreditch, hip en happening
  • Recinte Sant Pau, prachtig modernisme in Barcelona
    Recinte Sant Pau, prachtig modernisme in Barcelona
  • Leestips: 7 boeken om zelf te lezen of cadeau te geven
    Leestips: 7 boeken om zelf te lezen of cadeau te geven
  • Waar vind je muziek voor video
    Waar vind je muziek voor video
  • Hoe schrijf je een goede instagram tekst?
    Hoe schrijf je een goede instagram tekst?
  • Hoe maak je een klikbare link in Instagram?
    Hoe maak je een klikbare link in Instagram?
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookiebeleid en privacy
  • Home
  • Over Booest
  • Producten
  • Servicedesk
  • Contact

Copyright © 2025 · Booest, Business & Lifestyle - theme by Restored 316

 

Reacties laden....