Netwerken is voor elke ondernemer belangrijk, maar voor een aantal beroepsgroepen speciaal. Netwerkmarketing ondernemers, coaches en therapeuten zijn ondernemers waarvoor het netwerk belangrijk is. Zij dienen hun netwerk warm te houden. In deze blog geef ik je een leuke en zeer bruikbare tip, hoe jij de verjaardag van je Facebook vrienden daarvoor slim kunt gebruiken. Makkelijk netwerken met … [Read more...] about Verjaardagen van Facebook vrienden slim gebruiken bij netwerken
Search Results for:
4 belangrijke tips bij het netwerken
Netwerken kun je overal. Op beurzen, feestjes, bij je sportclub, op ondernemersbijeenkomsten, startersdag van de kamer van koophandel, business trainingen, aan het schoolplein of noem maar op. Je maakt contact met mensen die uit jouw eigen bedrijfstak komen, of uit een hele andere bedrijfstak of die om een andere reden interessant kunnen zijn voor jou. Hoe netwerk je … [Read more...] about 4 belangrijke tips bij het netwerken
Belangrijke veranderingen bij Booest
Regelmatig stilstaan bij je bedrijf is iets dat we iedereen aanraden. Het is essentieel voor de groei van je bedrijf. Wij deden dat ook dit jaar en namen drastische beslissingen. Ontdek waar wij naar keken en wat er gebeurde. Waar kijk je naar? Wat zijn je ambities voor het komende jaar? Welke richting wil je uit? Is je doelgroep nog goed? Wat zijn je … [Read more...] about Belangrijke veranderingen bij Booest
Gastblog – Geldzaken: een heet hangijzer of een vreugdevolle business?
Wat ontdekte ik over geld? Ik voer regelmatig manifestatiegesprekken met mijn cliënten, die gaan over hoe je je ondernemerswensen omtovert in resultaat. Wat blijkt daaruit: Veel aandacht gaat uit naar wensen en te leveren diensten, maar niet concreet naar geld. Geld investeren is vaak een probleem, er bij stilstaan gebeurd vooral bij het invullen van de belastingaangifte. Zo zonde! Als je … [Read more...] about Gastblog – Geldzaken: een heet hangijzer of een vreugdevolle business?
Waarom storytelling beter werkt
Storytelling werkt echt om jouw bedrijf te laten bloeien. Ontdek het verhaal van de Toms Shoes, hoe dit bedrijf zo'n succes werd door storytelling. De aanleiding Desiree deed in het verleden een cursus storytelling. Na haar opleiding voor trendwatcher vond zij hierin een goede aanvullende cursus. In Nederland was de term storytelling eigenlijk nog niet zo bekend. Amerika is eigenlijk … [Read more...] about Waarom storytelling beter werkt
Doe het zelf website review
Stappenplan om zelf je website klant aantrekkelijk te maken. Voor je praktijk / onderneming heb je een website. Je hebt hem laten maken door iemand of je was zelf zo handig om hem te maken. Komen er al veel bezoekers of valt het tegen? Wat denken anderen van je website? Komt jouw boodschap of uitstraling over zoals je wilde. Werkt alles zoals bedoeld. Daar ben jij benieuwd naar en … [Read more...] about Doe het zelf website review