Gebruik jij al quotes op jouw website of in jouw 'uitingen'? Effectief gebruikt, kunnen quotes een positief effect hebben. In deze blogpost vertellen wij je wat quotes zijn. Hoe en waarom je ze kunt gebruiken. Hoe ze jouw identiteit kunnen beïnvloeden. Wat is een quote? Een quote is een letterlijk stukje tekst wat je hebt overgenomen van een ander. Een zin, meer is het vaak niet. De Dikke … [Read more...] about Hoe jij quotes voor jouw identiteit kunt gebruiken
De nr. 1 reden waarom bezoekers van je website geen klant worden
Je website statistieken tonen aan dat veel mensen je site bezochten. Toch zie je ze niet terug in jouw verkopen. Waar ligt dit aan? Zou je dat nu eindelijk eens willen weten? En ben je ook benieuwd hoe je kan zorgen dat een bezoeker onmiddellijk JA zegt tegen jou? Wij gaan het je vertellen. Ook lees je hoe je een bezoeker snel kunt overtuigen. Potentiële klant heeft een probleem en jij hebt de … [Read more...] about De nr. 1 reden waarom bezoekers van je website geen klant worden
Hoe maak je een onweerstaanbare ‘over ons, over mij’ pagina
Dat een 'over ons' of , 'over mij' pagina niet op je website mag ontbreken dat hoeven wij je niet meer te vertellen. Heb jij een pagina geheel gewijd aan jouzelf? Zo ja, hoe makkelijk/moeilijk was het om de inhoud van deze pagina te schrijven? Lastig hè? Dat vonden wij ook. Wat zet je op deze pagina? We schreven er al eerder een blog over: Hoe je met je over ons pagina meer klanten … [Read more...] about Hoe maak je een onweerstaanbare ‘over ons, over mij’ pagina
Bloopers 2013 en waarom ‘what you see is what you get’ werkt?
Heb jij ze opgemerkt, onze foto’s en video’s in de Booest blogs? Foto’s en video’s zijn voor Booest een onmisbare bijdrage in onze marketing. Alle foto’s uit onze blogs hebben we zelf geschoten en daarmee laten wij iets over onszelf zien. Daarnaast maken wij regelmatig gebruik van zelf opgenomen video’s. Deze worden heel goed bekeken en wij krijgen meer positieve reacties op de video’s dan op de … [Read more...] about Bloopers 2013 en waarom ‘what you see is what you get’ werkt?
Crisis: nooduitgang voor therapeuten deel 2: Aanbevelingen
Inderdaad: het is crisis, en toch heb jij besloten dat je ervoor gaat. Jij wilt van jouw praktijk een succes maken! Met alle technieken zoals internet en Social Media die we tegenwoordig hebben, is een van de oudste wegen om klanten te krijgen nog steeds: aanbevelingen of doorverwijzingen door anderen. Deze manier werkt nog steeds heel goed voor therapeuten en zorgondernemers. Er zijn zelfs … [Read more...] about Crisis: nooduitgang voor therapeuten deel 2: Aanbevelingen
Crisis: nooduitgang voor therapeuten deel 1
Crisis? Je denkt misschien: beginnen jullie er ook al over? Helaas merken we om ons heen nog steeds de gevolgen van de crisis. De pessimistische sfeer is haast voelbaar. Wil jij als therapeut of zorgondernemer ook de nooduitgang vinden om de crisis te ontwijken? Naast alle negativiteit zijn er toch ook lichtpuntjes te melden. De directeur van de Nederlandse Bank kwam deze week met een … [Read more...] about Crisis: nooduitgang voor therapeuten deel 1