Gebruik jij al quotes op jouw website of in jouw 'uitingen'? Effectief gebruikt, kunnen quotes een positief effect hebben. In deze blogpost vertellen wij je wat quotes zijn. Hoe en waarom je ze kunt gebruiken. Hoe ze jouw identiteit kunnen beïnvloeden. Wat is een quote? Een quote is een letterlijk stukje tekst wat je hebt overgenomen van een ander. Een zin, meer is het vaak niet. De Dikke … [Read more...] about Hoe jij quotes voor jouw identiteit kunt gebruiken
Search Results for:
Testimonials
Fans van Booest spreken voor zichzelf... De bespreking was erg op maat gesneden, het ging over precies die dingen die voor mij relevant zijn. Goede ideeen om zelf mee aan de slag te gaan, het werkte stimulerend en als uitdaging: mijn eigen inbreng zelf uitwerken. - Agnes Visser | www.elpidos.nl Vorig jaar ben ik voor hun webinar ‘kiezen voor groei’ geïnterviewd door … [Read more...] about Testimonials
De nr. 1 reden waarom bezoekers van je website geen klant worden
Je website statistieken tonen aan dat veel mensen je site bezochten. Toch zie je ze niet terug in jouw verkopen. Waar ligt dit aan? Zou je dat nu eindelijk eens willen weten? En ben je ook benieuwd hoe je kan zorgen dat een bezoeker onmiddellijk JA zegt tegen jou? Wij gaan het je vertellen. Ook lees je hoe je een bezoeker snel kunt overtuigen. Potentiële klant heeft een probleem en jij hebt de … [Read more...] about De nr. 1 reden waarom bezoekers van je website geen klant worden
Tools voor je bedrijf
Tools en info om je bedrijf te op een hoger plan te krijgen. Booest geeft dat en jij bent er blij mee toch? Daarom heb ik voor jou he-le-maal gratis een lijst gemaakt van handige tools en programma's die ik zelf gebruik of van collega's hoor dat ze top zijn. Sommige tools zullen je bekend voorkomen. Andere zijn misschien nieuw voor je. Het kostte Booest soms jaren om al deze producten te … [Read more...] about Tools voor je bedrijf
Hoe maak je een onweerstaanbare ‘over ons, over mij’ pagina
Dat een 'over ons' of , 'over mij' pagina niet op je website mag ontbreken dat hoeven wij je niet meer te vertellen. Heb jij een pagina geheel gewijd aan jouzelf? Zo ja, hoe makkelijk/moeilijk was het om de inhoud van deze pagina te schrijven? Lastig hè? Dat vonden wij ook. Wat zet je op deze pagina? We schreven er al eerder een blog over: Hoe je met je over ons pagina meer klanten … [Read more...] about Hoe maak je een onweerstaanbare ‘over ons, over mij’ pagina
Bloopers 2013 en waarom ‘what you see is what you get’ werkt?
Heb jij ze opgemerkt, onze foto’s en video’s in de Booest blogs? Foto’s en video’s zijn voor Booest een onmisbare bijdrage in onze marketing. Alle foto’s uit onze blogs hebben we zelf geschoten en daarmee laten wij iets over onszelf zien. Daarnaast maken wij regelmatig gebruik van zelf opgenomen video’s. Deze worden heel goed bekeken en wij krijgen meer positieve reacties op de video’s dan op de … [Read more...] about Bloopers 2013 en waarom ‘what you see is what you get’ werkt?